Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2013 00:42 - вървя по път безкраен
Автор: maxy Категория: Други   
Прочетен: 1568 Коментари: 0 Гласове:
3



... вървя по път безкраен ,виждам само тъмнина,чувствам само болката позната .търся те , викам те ала теб те няма . чувам само тишината и усещам как страха студено ме прегръща.страхът вика някой... но този някой не си ти.поглеждам нагоре,виждам как звездите изписват твоето име. търся те сред тъмнината само аромата ти долавям и го следвам... вървя напред но край няма ...

а след години търсене намирам те поглеждам те а това не си ти ... някой друг викаше моето име ... някой друг плачеше за мен... след време загубено в търсене на истината се изморих... седнах, затворих очи ,а ти ме викаше ли викаше ...  не исках да се будя,защото там беше само ти и никой друг... питах те какво ли не ала само сън да беше,а ти ме гледаше с поглед незабравим и насълзен,изпълнен с незнайност и криви улици, който водят те някъде където болката не съществува,там където си сама...

събудих се,а бях си вкъщи гледайки  усмивката ти,чакаща отговор за това какво видях ... видях истината нежелана. не исках да я допускам в душата си ,в умът си ... но нямах избор .. ти продължи да ме гледаш с усмивка през сълзи,а аз си тръгнах...  тръгнах си за да търся изход от истината ... но знай че ще се върна и отново ще ти казвам колко те обичам , но няма да повярваш и отново ще се скриеш в онзи свят,в онези улици който видях в очите ти ... там където мен ме нямаше там където аз не съществувах .. но някога  ще се върнеш и отново ще ме погледнеш в очите ....

 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maxy
Категория: Други
Прочетен: 202852
Постинги: 11
Коментари: 60
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031