Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2013 22:39 - Без думи
Автор: maxy Категория: Други   
Прочетен: 4106 Коментари: 3 Гласове:
2



Не знам дали на вас ви се е случвало това което на мен се случи в днешния ден.Аз съм последна година в гимназия и днес ми беше първия учебен ден от новата година.Сбъсках се с една госпожа преподаваща на първолаците от училището.Тя носеше някаква напитка в една чашка.След случайния сблъсък тя се развика че била мокра цялата и започна да ме обижда съвсем гордо на висок тон. Това че крещеше не ме стресна хич но ме разтрои факта че тя започна да обижда като "каруцарка" .Тя се представи като учителка на първолаците.Аз й се извиних няколко пъти но тя не ме чу поради това че крещеше като някоя изтеричка.След случката разпитах за тази въпросната госпожа и се оказа че не е крещяла само на мен.Учениците от малките класове редовно били обиждани и навиквани от въпросното лице. Възмутена съм от това развитие на инцидента макар аз да бях виновна за сблъсъка.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. christ - А ти извини ли й се? Защото и да го беше ...
08.01.2013 09:20
А ти извини ли й се? Защото и да го беше направила, пак щеше да останеш неразбрана. Отнасяй се със снизхождение към такива хора. Те не възпитават, те плашат. Горе главата и да не ти пука!
цитирай
2. maxy - Хахаха да извиних се но нямаше кой да ...
08.01.2013 18:33
Хахаха да извиних се но нямаше кой да ме чуе.Не въобще не ми дреме но тази жена не заслужава да е учителка в българско училище.
цитирай
3. plamih - Промяната...
21.01.2013 18:45
Здравей, Макси!
Много е хубаво, че поставяш въпроса, защото тези случаи не са рядкост. Въпреки това много ученици ги считат за ежедневие и не обръщат внимание, а щом се възмущаваш значи си видяла, че нещо в образователната система куца сериозно. (:
Все пак се работи по въпроса от много организации, аз например водех едни програми "Детство без агресия", които освен на учениците се правят и на учителите: http://www.facebook.com/NonAgressionProgram/photos_stream
За да се изкоренят обаче проблемите, цялата системата е време да се промени из основи. Защото образованието не е само в училище - то е в средата, където живеем, а истинската промяна започва от нас самите.
Ако не можеш да предложиш никаква алтернатива обаче няма смисъл да роптаеш против една система, само се ядосваш излишно. След много опити в най-различни сфери на обществена работа, близките дни достигнах до едно цялостно решение за училище от нов тип, което да възпитава будителите на съвременна България. Пиши ми на лично, ако ти е интересно. Обещавам, че тази идея няма да остане на хартия. (;
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: maxy
Категория: Други
Прочетен: 203467
Постинги: 11
Коментари: 60
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930