Постинг
15.07.2014 11:17 -
Изисквания за регистрация на ресторант
Автор: tanya123
Категория: Бизнес
Прочетен: 8156 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 15.07.2014 11:26
Прочетен: 8156 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 15.07.2014 11:26
Ресторантите , съгласно номенклатурата на БАБХ са следните видове :
1. Складови помещения :
- склад за сухи продукти ;
- склад за плодове и зеленчуци ;
- хладилен склад ;
2. Подготвителни площи , в зависимост от групита храни , които искате да предлагате:
- подготвително за бели меса;
-подготвително за червени меса ;
- подготвитвлно за риба;
-подготвително за зеленчуци ;
-подготвително за яйца ;
- подготвителен кът за пици (ако има пици ) ;
Не е задължително да имате всички подготвителни площи , ако не предлагате всички групи храни . Може също да се изготви график по часове за приготвяне на различни групи храни в едно подготвително .
Всяко подготвително трябва да има мивка с течаща топла и студена вода , работен плот и работен инвентар.
3.Топла куня :
Топлата куня е оборудвана с уреди за приготвяне на храните - ел. конвекторни фурни, фритюрници, котлони и др. необходими.
В топла кухня има мивка с по- голямо корито за измиване на кухненската посуда - тави , тенджери , тигани и друг инвентар., а също и хигиенна мивка за персонала с по малко корито.
4. Студена кухня - за приготвяне на салати ;
Студената кухня е изолиран кът , който е в близост до топла кухня ;
5. Умивалня за трапезна посуда :
Трапезната посуда , това е посудата в която се поставя храната за клиентите , а също и посудата - вилици лъжици , ножове и др.
В умивалнята трябва да има мивка и миялна машина за измиване на посудата или три мивки .
Защо трябва да има три мивки ?
Много често хората се чудят защо са необходими толкова много мивки за измиване на трапезната посуда.
Едната мивка е за измиване на посудата с миещ препарат , втората мивка е за дезинфекция на посудата , като в съд се приготвя дез. разтвор и се поставят съдовете , третото гнездо е за изплакване на посудата .
До третото гнездо трябва да има сушилня за посудата .
За да спестят пространствов повечето случай хората предпочитат да имат миялна машина и мивка , за да спестят пространство и време .
6. Санитарно -битов кът - стая за почивка на персонала , оборудвана с гардеробчета за съхраненение на личното облекло , ранотното облекли и вещи на персонала, столиве , маса и др.;
7. Санитарен възел за персонала - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода. тоалетна чиния и ефективна промивна инсталация .
8 . Условия за съхранение на препаратите и инвентара за измиване и дезинфекция :
В санитарно - битовия кът или другъде , се разполага шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция .
Няма точно определени изисквания къде да е разположен шкафа.
В предварието на сан. възел за персонала или на друга изолирана площ се съхранява инвентара за почистване - стирки, метли и други пособия.
Не трябва препаратите и инвентара за почистване да имат пряк контакт с храните .
9. Зала за клиенти :
Залата за клиенти е обзаведена в зависимост от Вашите предпочитания .
Трябва да има санитарен възел за клиенти , който да е оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния , ефективна промивна инсталация и средства за измиване , дезинфекция и подсушаване на ръцете.
Трябва да имате разработени НАССР система и Система за самоконтрол.
Ние изработваме тези системи , като цените са от 400 до 600 лв. в зависимост от капацитата на обекта и групите храни , които се предлагат. Цената включва и консултации на място и обучение за попълване на документацията .
При приемане на поръчка се заплаща 20 % от стойността на услугата , а останалите се заплащат при предаване на документите .
За регистрация в ОДБХ са ви необходими следните документи :
1. Заявление по образец - взема се от БАБХ ;
2. Документ от Агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или докуемент за собственост - копие ;
4. Документ за платена държавна такса - таксата е 34 лв. за нов обект и за пререгистрация 21лв. Заплаща се в касите на съответните ОДБХ , само в Бургас се заплаща в Си Банк ( в банката знаят сметката ) .
Това са накратко изискванията , за повече информация , обадете се на тел.:
0988 357 062
- Класически ресторант - с разнообразно меню ;
- Ресторант с национална кухня (механа) - с българска национална кухня ;
- Ресторант с чуждестранна кухня - китайски, мексикански, италиански и др. ;
- Специализиран ресторант - с предлагане на риба , салати ,картофи и др.
1. Складови помещения :
- склад за сухи продукти ;
- склад за плодове и зеленчуци ;
- хладилен склад ;
2. Подготвителни площи , в зависимост от групита храни , които искате да предлагате:
- подготвително за бели меса;
-подготвително за червени меса ;
- подготвитвлно за риба;
-подготвително за зеленчуци ;
-подготвително за яйца ;
- подготвителен кът за пици (ако има пици ) ;
Не е задължително да имате всички подготвителни площи , ако не предлагате всички групи храни . Може също да се изготви график по часове за приготвяне на различни групи храни в едно подготвително .
Всяко подготвително трябва да има мивка с течаща топла и студена вода , работен плот и работен инвентар.
3.Топла куня :
Топлата куня е оборудвана с уреди за приготвяне на храните - ел. конвекторни фурни, фритюрници, котлони и др. необходими.
В топла кухня има мивка с по- голямо корито за измиване на кухненската посуда - тави , тенджери , тигани и друг инвентар., а също и хигиенна мивка за персонала с по малко корито.
4. Студена кухня - за приготвяне на салати ;
Студената кухня е изолиран кът , който е в близост до топла кухня ;
5. Умивалня за трапезна посуда :
Трапезната посуда , това е посудата в която се поставя храната за клиентите , а също и посудата - вилици лъжици , ножове и др.
В умивалнята трябва да има мивка и миялна машина за измиване на посудата или три мивки .
Защо трябва да има три мивки ?
Много често хората се чудят защо са необходими толкова много мивки за измиване на трапезната посуда.
Едната мивка е за измиване на посудата с миещ препарат , втората мивка е за дезинфекция на посудата , като в съд се приготвя дез. разтвор и се поставят съдовете , третото гнездо е за изплакване на посудата .
До третото гнездо трябва да има сушилня за посудата .
За да спестят пространствов повечето случай хората предпочитат да имат миялна машина и мивка , за да спестят пространство и време .
6. Санитарно -битов кът - стая за почивка на персонала , оборудвана с гардеробчета за съхраненение на личното облекло , ранотното облекли и вещи на персонала, столиве , маса и др.;
7. Санитарен възел за персонала - оборудван с мивка с течаща топла и студена вода. тоалетна чиния и ефективна промивна инсталация .
8 . Условия за съхранение на препаратите и инвентара за измиване и дезинфекция :
В санитарно - битовия кът или другъде , се разполага шкаф за съхранение на препаратите за измиване и дезинфекция .
Няма точно определени изисквания къде да е разположен шкафа.
В предварието на сан. възел за персонала или на друга изолирана площ се съхранява инвентара за почистване - стирки, метли и други пособия.
Не трябва препаратите и инвентара за почистване да имат пряк контакт с храните .
9. Зала за клиенти :
Залата за клиенти е обзаведена в зависимост от Вашите предпочитания .
Трябва да има санитарен възел за клиенти , който да е оборудван с мивка с течаща топла и студена вода, тоалетна чиния , ефективна промивна инсталация и средства за измиване , дезинфекция и подсушаване на ръцете.
Трябва да имате разработени НАССР система и Система за самоконтрол.
Ние изработваме тези системи , като цените са от 400 до 600 лв. в зависимост от капацитата на обекта и групите храни , които се предлагат. Цената включва и консултации на място и обучение за попълване на документацията .
При приемане на поръчка се заплаща 20 % от стойността на услугата , а останалите се заплащат при предаване на документите .
За регистрация в ОДБХ са ви необходими следните документи :
1. Заявление по образец - взема се от БАБХ ;
2. Документ от Агенцията по вписвания - копие;
3. Договор за наем или докуемент за собственост - копие ;
4. Документ за платена държавна такса - таксата е 34 лв. за нов обект и за пререгистрация 21лв. Заплаща се в касите на съответните ОДБХ , само в Бургас се заплаща в Си Банк ( в банката знаят сметката ) .
Това са накратко изискванията , за повече информация , обадете се на тел.:
0988 357 062
Вълнообразно
НАССР системи и системи за самоконтрол
Изиксвания за кафе- аператив
Изисквания за откриване на ресторант
Изиксвания за кафе- аператив
Изисквания за откриване на ресторант
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69